Ny video med franska Orouni. Låten "No news is bad news" från förra årets album "Partitions". Intressant!
15 timmar sedan
Sommarmånad! Brukar i min värld betyda lite mer lättsam musik, lite poppigare och såklart, somrigare. Vet inte om det är fallet med just den...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar