Dagens låt är "Train in the Sky" med Gus By Heart, svensk Americana när den är som bäst!
3 timmar sedan
Spännande band med en riktigt bra ny platta. Vet inte riktigt hur irländarnas musik ska kategoriseras, men för er som är något bekant med sk...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar