Allt som behöver sägas har redan sagts läs Gradvalls krönika

6 kommentarer:

  1. Mitt i prick - väldigt bra text. Jag skrev en text i lite samma anda efter Europafinalen 2008, en text som jag blev ganska nöjd med - bifogar en länk till den här:

    http://theicerage.blogspot.com/2008/05/ola-recenserar-melodifestivalen-som-han.html

    SvaraRadera
  2. Din var också mitt i prick Ola och tycks stämma även i år!

    SvaraRadera
  3. Svenska folket idiotförklaras och hjärntvättas av denna dynga som kallas Melodifästivalen. Media, artister och skivbolag sitter i samma båt.

    /Waingro

    SvaraRadera
  4. Så är det Waingro! Byter du ofta identitet? Jag vet vem du är!

    SvaraRadera
  5. Finland vinner även här, precis som i OS-hockeyn för herrar =) Suommi mestariksi!

    SvaraRadera
  6. Nu var det ju den svenska uttagningen jag menade främst (även om resten brukar vara skit också).
    Hockeyn kan du glömma Janne, för det är väl du?
    Hellre en Hard rock Hallelujah dock än någon ny Carola...

    SvaraRadera

Bottom Ad [Post Page]