Har nu kommit igång och börjat använda Spotify rätt flitigt och jag gillar det! När jag sökte som mest fick jag dock avbrott i musiken som var lite oroande, hoppas att det var nåt tillfälligt. Nu när Mixwit lägger ner, skulle man inte kunna be Spotify att "sno" idén eller göra nåt liknande? Förutom att detta skulle ge användarna ytterligare en "feature" skulle det nog kunna locka fler att teckna medlemsskap. Skulle nästan kunna tänka mig att betala en månadsavgift för denna funktion. Det blir min request. Om fler tycker som jag, så maila supporten, (hittade ingen förslagslåda), på support@spotify.com, det har jag gjort nu.

2 kommentarer:

  1. Man KAN göra blandband på Spotify. Och skicka länken/lägga in på sin blogg. Kruxet är dock att mottagaren måste vara Spotifierad. Tänker tills vidare göra blandband med länk i Spotify. Så med andra ord kommer åtminstone du att kunna njuta:)

    SvaraRadera
  2. Det låter ju förträffligt! Ser fram mot dina blandningar. Synd bara att det inte blir tillgängligt för alla, sen var ju designen av de snygga banden också lite av grejen.

    SvaraRadera

Bottom Ad [Post Page]