Har inte hunnit kommentera förra omgången, dels för att jag inte såg matchen men också för att jag var bortrest. Följde dock lite via textuppdateringarna och fick ju först glädjefnatt när jag såg ställningen 0-2 i Forest favör efter bara 6 minuter! Och detta borta mot Man U.  I efterhand tror jag dock att detta sa mer om Uniteds trupp och status än om Forests. Ändå bra för Forest att se att de faktiskt kan hota vilket lag som helst. Vad jag förstår så tog väl, ganska väntat, sedan United över matchen och vann ju också till slut med 3-2. Enligt vissa (Nottingham-tyngda) kommentarer så verkar både Worrals utvisning och den tilldömda straffen vara tveksamma. Såg ju som sagt inte detta och kan inte uttala mig, men ändå märkligt att det inte alls VAR-granskades. Känns som den där lilla turen som behövs fortsätter att grina illa för Forest. Positivt naturligtvis med målen och att Awoniyi verkar vara "on fire". Deadline-day idag. Får se vilka som tillkommer och eventuellt försvinner. Önskar mig att Johnson blir kvar och att man värvar lirare som Ndidi, Hudson-Odoi och kanske även Batshuayi.. I skrivande stund verkar också Arsenals Nuno Tavares klar. Rykten om brassen Murillo och målisen Vlachodimos verkar också ihärdiga. Inte många timmar kvar för att spika truppen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bottom Ad [Post Page]