Oj, sÃ¥ gick tiden igen! Fullt upp med jobb och andra aktiviteter som tar tid frÃ¥n bloggandet. Har inte ens skrivit om den mycket se- och hörvärda konserten med supercharmiga superstjärnan Adele än.
Maj var ocksÃ¥ en fantastisk musikmÃ¥nad med nya alster frÃ¥n bÃ¥de gamla och nya favoriter, HÃ¥kan, Kent, The Jayhawks, Peter Bjorn & John, The Posies, Henric de la Cour, Hurula, Whitney, Fernando. Alla dessa och en hel del annat finns pÃ¥ mÃ¥nadens spellista. När jag skriver dessa rader har jag precis läst alla Ã¶versvallande recensioner frÃ¥n 70 000 (!!!) konserterna i HÃ¥kan-templet Ullevi. Mer avundsjuk efter än före och dÃ¥ var jag riktigt avundsjuk pÃ¥ de som hade biljetter före dessa unika händelser. NÃ¥n recensent skrev "Det här kan han aldrig toppa". Inser att det blir svÃ¥rt men jag hoppas det och dÃ¥, dÃ¥ jäklar ska jag vara där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bottom Ad [Post Page]