Nae, inte Winston utan bandet Churchill. Låten "Change" må vara aningen tjatig men den är svår att motstå, speciellt med en cool gubbe i hatt, skinnrock och eh...rullskridskor.
22 timmar sedan
Spännande band med en riktigt bra ny platta. Vet inte riktigt hur irländarnas musik ska kategoriseras, men för er som är något bekant med sk...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar