Ett samarbete mellan The Shins frontman James Mercer och Danger Mouse vid namn Broken Bells lÃ¥ter, olyssnat, i min värld som det skulle kunna blir riktigt bra. Om man även vill höra hur det lÃ¥ter kan man regga sin mail-adress pÃ¥ bandets hemsida www.brokenbells.com  sÃ¥ fÃ¥r man en mp3:a med första släppet "The High Road" eller sÃ¥ kan man lyssna pÃ¥ deras MySpace
När man sedan har lyssnat kan man konstatera att det är inte "Crazy" bra eller ens "Phantom Limb" bra men det låter lovande och jag ser fram mot fullängdaren.

7 kommentarer:

  1. När jag först läste rubriken kröp njurarna ihop i fosterställning. Jag kände hur lymfkörtlarna svullnade och hur saliven rann till. Jag svalde och läste om. Puh! Broken Bells står det, inget annat...

    SvaraRadera
  2. Ha ha! ja det hade ju varit kul så här strax före jul. Hade det varit Ce-Lo på sång kanske man kunde ha haft det bandnamnet när han går upp i falsett ; )

    SvaraRadera
  3. LÃ¥ter minst sagt bra

    SvaraRadera
  4. Kul att du tycker. Ser fram mot fler låtar.

    SvaraRadera
  5. ...och fler låtar finns att hämta. Via No Modest Bear, som jag länkar till här i marginalen, kan man ladda ner "October" och "Vaporize" med bandet/duon.

    SvaraRadera
  6. Kan nog bli en av 2010-Ã¥rs artister

    SvaraRadera

Bottom Ad [Post Page]